Het Nederlands Marionettentheater

Datum: vrijdag 22 oktober 2021 - woensdag 31 december 2025
Tijd: 15:00 uur - 16:00 uur

Nederlands oudste poppentheater is verhuisd naar Edam.

Dit familietheater, met zijn eigen ontwikkelde unieke bewegingssysteem, is bijna een eeuw geleden opgericht in Amsterdam en heeft tijdens zijn lange succesvolle bestaan duizenden voorstellingen gespeeld in binnen- en buitenland en was bovendien de maker van de allereerste TV-serie Dappere DoDo.

Het theater staat o.l.v. Mariska Brugman.

Beleef de magie van het poppenspel in het sfeervolle huistheater en laat je meenemen naar andere werelden en verleden tijden.

De voorstelling duurt een klein uur en is voor 4 - 12 jarigen,

Gratis ranja, thee, koffie, koekjes en een poster.

Kijk op de website welke voorstelling wordt gespeeld.

Het repertoire bestaat uit: Heidi - Ariadne en Pegasus - De heks en de sinaasappelprins - Pinokkio - De wolk van 10 voor 2  - De gelaarsde kat - Repelsteeltje - Stiekem naar Groenland - Rosa en de draak - Alladin - De toverviool - De keizer en de nachtegaal.

ELKE ZATERDAG EN ZONDAG OM 15 UUR EEN FAMILIEVOORSTELLING! Zomerstop tot September!

Ideaal voor verjaardagspartijtjes.

Tot ziens in het theater!

Locatie: Nederlands Marionettentheater Gevangenpoortsteeg 11 1135 AD Edam     Bekijk kaart »

Tarieven: Zie voor actuele informatie de website. Zomerstop tot september! Reserveren: 06 - 4889 2210 (het is klein) Kinderen € 8,- Volwassenen € 10,- Contant betalen of per telefoon.

Soort: Toneel
Telefoon: 06 - 4889 2210