Kinder dans en muziek

Datum: zondag 26 mei 2024

Kinderen dansen en maken muziek in het kerkje van Oudendijk
Kinderen uit de Oekraïne-opvang in Scharwoude maken muziek en dansen, en willen ons dat graag laten zien.

Ze geven op zondag 26 mei In het kerkje van Oudendijk een voorstelling in een vrolijke en bonte mix, onder de bezielende leiding van Emmy Yavtushenko.
Deze voorstelling, het Kinder Cultuur Concert, duurt ongeveer anderhalf uur. In de pauze en na afloop is gelegenheid met elkaar bij te kletsen.

Kinderen en begeleiders uit de Oekraïne-opvang in Scharwoude nodigen u  graag uit om hun komende optreden bij te wonen.
Aan het einde van de voorstelling houden de kinderen een collecte om voor hen een feestelijk uitje mogelijk te maken.

Voel u niet verplicht, maar alle kleine beetjes helpen.

Locatie: Kerkje Oudendijk Dorpsweg 24 Oudendijk     Bekijk kaart »

Tarieven: Tickets a € 1,= p.p. te verkrijgen via de ticketshop van de SVKO (Stichting Vrienden van de Kerk Oudendijk): www.kerkoudendijk.nl

Soort: Kinderactiviteiten
BannerBannerBannerBannerBannerBannerBannerBannerBanner